Qui som?

PRESENTACIÓ

Càritas és una entitat de l’Església catòlica que té com a objectiu promoure, orientar i coordinar l’acció social i caritativa de l’arxiprestat, amb la finalitat d’ajudar a la promoció humana i al desenvolupament integral de les persones. Així, doncs, Càritas treballa en els sectors socials més desfavorits buscant generar processos que contribueixin al desenvolupament i promoció de la persona i també a la promoció de la justícia social.

Càritas està formada per persones que uneixen els seus esforços per treballar per un món millor: voluntaris, que amb el seu compromís solidari i gratuït són el veritable motor de l’entitat, però també tècnics contractats que donen suport als diferents projectes i a l’activitat general de l’entitat.

IDENTITAT
MISSIÓ
VISIÓ
VALORS

El nostre equip humà

Equip directiu:

• Director: Albert Trujillo Alcover
  • Consiliaris: Mn. Pere Oliva / Mn. J.M. Riba
  • Tresorer: Joan Gotsens Vila
  • Secretari: Josep Vivet Faja
  • Vocals:
    • Josep Masnou Gallifa
    • Josep Maria Pratsobrerroca Matavera
    • Ricard Hernández González

Equip tècnic:

• Coordinadora de Projectes i Serveis: Diana Fatjó Vilas
  • Treballadores i educadores Socials:  Alba Artigas Masclans, Alba Peralta Jordana, Aida Uribe Solana, Cristina Costa Correderas, Cristina Puntí Viñeta, Montse Cortada i Bordas.
  • Administrativa i primera acollida: Ester Garcia Ruaix
  • Transportista: Toni Casany Torrents
  • Comunicació i Entitats amb Cor: Manel Tamayo Sánchez

Equip de 172 voluntaris/es (Any 2019)