23 de juliol, un Sant Jordi solidari d’estiu

Amb la participació de 35 persones voluntàries en 5 paradetes, el 23 de juliol es va celebrar a la ciutat de Vic un Sant Jordi condicionat per la Covid-19

Un any més, els grups parroquials de Càritas han estat present al carrer per vendre roses, donar a conèixer la tasca que realitza Càritas a favor de les persones més desafavorides de la nostra societat, i convidant a fer-se soci de Càritas.

La diada ha estat tot un éxit, doncs moltes persones han col·laborat comprant roses i interessant-se per la tasca que realitza l’entitat.

L’Albert Trujillo, director de Càritas Arxiprestal de Vic, en acabat, dedicava aquestes paraules als voluntaris:

“Una enorme felicitació i agraïment a totes les persones que heu participat, ahir i avui, en la preparació i venda de les roses, fent possible un èxit total. Molt gratificant treballar amb un equip així, dona molta confiança. Magnífica feina de totes les parròquies, tots plegats hem superant aquest atípic Sant Jordi. Enhorabona, equip!!”

Enguany hem comptat amb la inestimable col·laboració d’un grup de joves que han donat suport a les paradetes.